Muoike Janny

3 mei 2018 - Ferndale, Washington, Verenigde Staten

Vanmiddag om drie uur in Ferndale Washington aangekomen. Bij muoike (tante, in dit geval oudtante - nicht van mijn moeder) Janny.
Fietstocht hier naartoe, km of 40, was heel, heel mooi!

Ik heb foto's gemaakt. Ik ben nooit zo foto-makerig, maar dacht bij het maken van het dozijn van vandaag: Het is hier zó mooi! Deze zijn prách-tíg!
En als je ze dan op het scherm ziet, zijn de meesten onbeduidende 13-in-een-dozijn-plaatjes.

Hier nu half 10pm. Iedereen ligt al; ik ga ook.
Doe ik later uitgebreider verslag over mijn bezoek aan een familie die ik voor het eerst zie en gelijk bekend zijn.

Liefs v Bo

1. Ina:
    3 mei 2018
    Lieve Bo! Blij te lezen dat je een goede reis hebt gehad naar Vancouver. Je avontuur is begonnen.....😁. Ik begrijp dat de foto's die je maakt niet tot zn recht komen in vergelijking met wat jij echt ziet. Maar je moet vooral wél foto's blijven maken. Dat is echt leuk voor de mensen thuis en voor jouw herinneringen (voor als je later in het bejaardentehuis zit 🙊). Heel veel plezier, geniet en doe voorzichtig. Liefs Ina xx
  2. Hendrik Sybrandi:
    3 mei 2018
    Hee Bo heel veel plezier en geniet momenten op je reis. Dit is een reis waar je je hele leven op terug kijkt en je belevingen elke dag in 1 of andere vorm naar voren komt. Gr Hendrik
  3. Joke:
    3 mei 2018
    Heerlijke schrijfstijl Bo, het is net alsof je gezellig naast me zit te vertellen. Veel plezier daar
  4. Edmond:
    Hoi Bo,
    Supertof wat je aan het doen bent.

Misschien wist je alvan het bestaan af maar ken jij https://www.warmshowers.org/ ?
    Dat is: “A Community of. Bicycle Tourists and Those Who Support Them. Join the Ride. The Warm Showers Community is a free worldwide hospitality exchange for touring cyclists.”
    Oftwel een netwerk van mensen waar je kan overnachten tijdens je fietsreis.

Heel veel plezier en avonturen gewenst!!

Gr.
    Edmond
  5. Albert:
    3 mei 2018
    Bliksem Bo, wat een trip. Net lid geworden van je blog fan club! Heel veel veilig fiets plezier richting het zwembad van Joke.
  6. Mark:
    Hoi Bo,

Wat lees ik nu ineens. Super goed bezig!
    Hou vol en geniet optimaal van de prachtige omgevingen daar.

Groeten van je voormalige huisgenoot!
  7. Tineke:
    3 mei 2018
    Ik ben vandaag naar de bakker gefietst.
  8. Nic:
    Al zadelpijn na 40km?
    Gr aan je tante Marco
  9. Nic:
    Tineke :))
  10. Sander Fase:
    4 mei 2018
    Hoe bevalt het fietsen op de weg?
    Foto's zijn een schrale afspiegeling van de werkelijkheid, maar dan hebben we in ieder geval een beetje een beeld én wellicht leuk voor later, als je denkt.. Hoe was het ook alweer!
  11. Gertiet:
    4 mei 2018
    It giet mar goed! Houwen zo.